Home workout 27 maart 2020

Vandaag heb je een keuze menu. See b is voor iedereen hetzelfde, maar bij deel a en c mag je kiezen wat het beste past bij jouw huidige situatie. Als alle keuzes mogelijk zijn, kies dan voor het deel waar je het meeste zin in hebt.

Bij deel a probeer je de eerste rond op 80-90% van je kunnen te werken in de eerste ronde. De twee rondes daarna probeer je dezelfde afstand of evenveel herhalingen te behalen als in ronde 1. Neem voldoende rust tussen de rondes, maar niet meer dan 5 minuten.

In deel bieb je steeds 2 minuten de tijd om zoveel mogelijk herhalingen van een oefening te doen. Je start elke twee minuten met een wall dit van 45 seconden. De overgebleven tijd (75 seconden) gebruik je voor de oefening uit die ronde.

In deel c gaat het erom dat je je spieren en je hoofd rust gunt. Veel verzuring? Ga dan zeker even stretchen! Neem ook de tijd om mentaal even te herstellen van de workout.

Niet gemotiveerd om te sporten? Stuur mij een berichtje met je sport doel voor komende week! Komende week wil ik dan natuurlijk ook een berichtje als je bezig bent!

Home workout – 27 maart – part a
Home workout – 27 maart – part b
Home workout – 27 maart – part c

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *